Τρισδιάστατο Σύστημα Αυτοματισμού Leica Pavesmart 3D σε Finisher Vogele 1900-3i.
Ιόνια Οδός - Εργοτάξιο Αμφιλοχίας, ΤΕΡΝΑ

ΕΡΓΟ: Ιόνια Οδός Ε/Ξ Αμφιλοχίας
ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΤΕΡΝΑ ΑΕ
ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ: Κώστας Σερδενές, Βασίλης Τσιλιγιάννης
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ: Pavesmart 3D Computer, 3xTS15 Robotic, 3xTCPS29-S Radio modems, 2xPrism MPR122

 

Η ψηφιακή μελέτη του έργου (Digital Terrain Model) εισάγεται με USB stick στους 3 Ρομποτικούς Γεωδαιτικούς Σταθμούς (Leica TS15) και στον υπολογιστή του Συστήματος Pavesmart3D.
Καθένας από τους 2 Γεωδ. Σταθμούς TS15 ακολουθεί κάθε στιγμή το αντίστοιχο πρίσμα (ένας αριστερά/ένας δεξιά). Το 3D Panel συγκρίνει τη στιγμιαία πραγματική θέση της πλάκας με την επιθυμητή θέση σύμφωνα με τη μελέτη.
Η απόκλιση της πραγματικής από την επιθυμητή θέση εκμηδενίζεται, καθώς ο υπολογιστής δίνει εντολή στην πλάκα να ανέβει/κατέβει. Επίσης ο υπολογιστής δίνει εντολή για το αυτόματο “συρτάρωμα” της πλάκας (Sideshift), καθώς επίσης και το αυτόματο “τιμόνι” (Steering) του μηχανήματος.

 

Ο τρίτος TS15 (Spare) χρησιμοποιείται για την εναλλαγή του TS15 που βρίσκεται πιο μακριά, ώστε να μη χρειαστεί να σταματήσει το μηχάνημα (μέθοδος Leapfrog).

 

Τα πλεονεκτήματα του Συστήματος Leica Pavesmart 3D είναι η ακρίβεια (+/- 5mm), η ταχύτητα (~6m/s) και η εξοικονόμηση υλικών (3Α, ράμματα), καυσίμων και προσωπικού (εργάτες/τοπογράφοι).

 

Για εφαρμογές με άνοιγμα της πλάκας είναι μικρότερο από 6,5m μπορούν να χρησιμοποιηθούν 2 Γεωδ. Σταθμοί TS15. Οι Σταθμοί ελέγχουν εναλλάξ τη μία πλευρά της πλάκας (1 πρίσμα), ενώ η άλλη πλευρά θα ελέγχεται με κλισίμετρο.

 

Το ίδιο Σύστημα Pavesmart 3D μπορεί να εγκατασταθεί επίσης σε όλες της μάρκες και όλα τα μοντέλα των παρακάτω μηχανημάτων:
Φρέζα (Milling machine), Κρασπεδομηχανή (Curb & Gutter, Slipform paver, Mainline Paver) (Gomaco, Wirtgen, G&Z, PowerCurber).
Τα συστήματα MOBA-Matic και ΜΟΒΑ Big Sonic Ski μπορούν εύκολα να αναβαθμιστούν σε Pavesmart 3D.

Παρακολουθήστε Videos της εγκατάστασης: